Jobs

Home Jobs Marketing & Automation Campaign Marketeer

Marketing & Automation Campaign Marketeer

Solliciteer
Bedrijfsomschrijving

FCR Media is een no-nonsense digitaal marketingbureau voor kmo’s en zelfstandigen. Wij creëren voor onze klanten mobielvriendelijke websites, voorzien Facebookcampagnes of helpen hen met het vergroten van hun terugvindbaarheid op Google. 

Jouw uitdaging

Als Campaign Marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van zowel Off als Online marketingcampagnes. Je hebt de skills om als project verantwoordelijke deze projecten in goede banen te leiden rekening houdend met de vastgestelde doelen en deadlines dit binnen het afgesproken budget.

Je genereert leads en mikt op een verhoogde conversie en retentiegraad dit alles gealigneerd met de marketingstrategie.

Je combineert je creative skills met analytisch denken en het gebruik van data modelling skills om je multi-channel en marketing driven strategie te managen.

In deze functie sta je in nauw contact met meerdere afdelingen van FCR Media zoals Sales, Customer Success en customer Service. Je hebt sterke communicatieve skills en je kan de noden van deze afdelingen snel interpreteren. Je kan de campagne doelen snel en efficiënt vertalen aan je deelnemende collega’s.

Je vertaalt data-analyse en maakt rapporten op voor het marketing departement en het management leadership Team.

Heb ik het?
  • Je kan terugvallen op 3 tot 5 jaar ervaring als allround Marketeer met een goed inzicht in het het gebruik van automation platvormen op een marketing strategie vlekkeloos uit te voeren. 
  • Je hebt een uitgediepte kennis van marketing automation software, bij voorkeur Pardot, maar andere software zoals Marketo, Eloqua of Hubspot zijn ook een troef.
  • Je hebt ervaring met het uittekenen van contact plannen voor bepaalde segmenten (multi channel engagement, customer cross sell en advocacy)
  • Je wordt gedreven door cijfers, je werkt met creëert meetbare programma’s en begrijpt wat welke data je moet meten.
  • Je hebt een uitstekende kennis van filters, segmentatie, scoring models, revenu stages and flows, Salesforce platform capaciteiten, etc.
  • Je hebt goede kennis van Nederlands, Frans en Engels
  • Je hebt affiniteit met Digital Marketing 
  • Je blinkt uit in communicatie, zowel intern als extern en voelt je comfortabel bij het geven van presentaties
  • Je bent zeer klantgericht
  • Je hebt uitstekende analytische vaardigheden

Nice to have:

  • Een vlotte pen en ervaring in het publiceren van relevante content op verschillende sociale netwerken ter activatie van de community geactiveerd wordt.
  • Een hacker’s mindset. Je hebt interesse in nieuwe technologieën en onderzoekt graag hoe deze verscheidene systemen integreren en samenwerken om betere resultaten te bereiken.
  • Basiskennus van HTML,CSS, Email deliverability en GDR compliance vereisten.
Wij bieden

 

  • Een energieke sfeer en ruimte voor inspraak.
  • Uitdagende en verantwoordelijke functie waarbij je omringd wordt door creatieve geesten met gevoel voor humor. 
  • Je komt terecht in een dynamische markt. De digitale wereld staat geen dag stil.
  • Aantrekkelijk salarispakket incl. 13e en 14e maand, dagvergoeding, wagen + tankkaart, een gratis hospitalisatie- en ambulante zorgverzekering, een gratis pensioenplan en meer dan 30 dagen vakantie per jaar! 
Deel de vacature:
Solliciteer

Contactpersoon

Angelique De Smedt
Recruiter
032054386
Deel de vacature: